به روزنامه اینترنتی اباصالح علیه السلام خوش آمدید

استقبال زایدالوصف مردم آمریکا از قرآن‌کریم آیه (والله خیرالماکری - روزنامه اینترنتی عصرظهور سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

استقبال زایدالوصف مردم آمریکا از قرآن‌کریم آیه (والله خیرالماکری - روزنامه اینترنتی عصرظهور

پنج شنبه 84/3/19 :: ساعت 8:26 صبح

خبرگزاری قرآن:حملات و تعرضات ضداسلامی نه تنها باعث مهجوریت کلام وحی نشد بلکه تضاد بین سخنان و اعمال دشمنان اسلام شمار بسیاری را بر آن داشت که برای شناختن اسلام گام‌هایی را بردارند.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، به نقل از «مفکرة‌الاسلام»، پس از بی‌حرمتی‌های نظامیان آمریکایی در گوانتانامو و عراق به قرآن‌کریم، شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) اقدام به توزیع نسخه‌های مجانی قرآن کرد.
این شورای اسلامی آمریکایی توزیع قرآن را به منظور آشنا کردن دیگر ادیان غیراسلامی و در دفاع از آیین شریف نبوی(ص) انجام داد که پس از سه هفته از نخستین دوره توزیع جهانی قرآن با استقبال زیادی برای دریافت کلام وحی از سوی اتباع و اقشار مختلق آمریکا روبه‌رو شد.
از سوی دیگر، انتشار اخبار نیوزویک و دیگر منابع اطلاعاتی معتبر، مبنی بر بی‌حرمتی به قرآن و مقدسات اسلامی و اتهامات اخیری که از سوی دشمنان اسلام به این شریعت مقدس وارد شد، شورای روابط اسلامی – آمریکایی را بر آن داشت تا بیانیه‌ای را نیز در دفاع از آیین نبوی(ص) صادر کند.
به همین منظور ۲۷ اردیبهشت‌ماه بیانیه‌ای از سوی این مؤسسه اسلامی صادر شد که در آن در دفاع از اسلام و قرآن و تعصب مسلمانان نسبت به مقدساتشان مطالبی ایراد شد.
این بیانیه نیز تأثیر بسیاری بر اذهان عمومی آمریکا بر جای گذاشت و شمار بسیاری خواستار دریافت قرآن شدند تا خود با تحقیقات کامل اسلام را بشناسند.
در پی این بیانیه نیز ۵ هزار نفر با تماس‌های مکرر از مرکز اسلامی آمریکایی (CAIR) خواهان دریافت قرآن شدند.
این آمار حاکی از آن است که حملات و تعرضات ضداسلامی نه تنها باعث مهجوریت کلام وحی نشد بلکه تضاد بین سخنان و اعمال دشمنان اسلام شمار بسیاری را بر آن داشت که برای شناختن اسلام خود گام‌هایی را بردارند.
گفتنی است، «مفکرة‌الاسلام» نیز در خبری نوشت: طی روزهای اخیر قیمت فروش هر نسخه قرآن در آمریکا از مرز ۲۵ دلار گذشت.


¤ نویسنده:منتظر

خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:24469


بازدیدامروز:5

 RSS 
 
لوگوی دوستان من


درباره من
استقبال زایدالوصف مردم آمریکا از قرآن‌کریم آیه (والله خیرالماکری - روزنامه اینترنتی عصرظهور

لوگوی وبلاگ
استقبال زایدالوصف مردم آمریکا از قرآن‌کریم آیه (والله خیرالماکری - روزنامه اینترنتی عصرظهور

اشتراک در خبرنامه
 

جستجو


بایگانی شده ها
خرداد84

طراحی قالب: رفوزه