به روزنامه اینترنتی اباصالح علیه السلام خوش آمدید

طرح "هزاران ختم قرآن به نیت سلامتی و تعجیل درظهورامام زمان (عج)" - روزنامه اینترنتی عصرظهور سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

طرح "هزاران ختم قرآن به نیت سلامتی و تعجیل درظهورامام زمان (عج)" - روزنامه اینترنتی عصرظهور

پنج شنبه 84/6/17 :: ساعت 8:7 صبح
 

مرحله پنجم طرح سراسری هزاران ختم قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل درظهورامام زمان (عج(با شعار "هدیه هر ایرانی، تلاوت یک جزء قرآنی" همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

مدیر گروه معارف و علوم قرآنی رادیو قرآن روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرائت قرآن و تمرکز فرهنگ‌های مختلف مذهبی، قرآنی، آداب و سنن در خانواده‌های قرآنی است.

"محمدحسین محمدزاده" اظهار داشت: در این طرح شرکت‌کنندگان با قرائت قرآن فرهنگ مهدویت را تقویت کرده و با ابراز عقیده و ارادت خود به امام غایب، برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن امام قرآن را ختم می‌کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این طرح از ۱۵تا۲۸شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در آستانه حضرت عبدالعظیم حسنی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۶۶۲۵۵۵ تماس بگیرند.

وی یادآورشد: افراد همچنین می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن به آدرس www.radioQuran.ir مراجعه کرده و با نام‌نویسی و انتخاب جز مورد نظر خود در این طرح شرکت کنند.

محمدزاده، با بیان این مطلب که در روایات و توصیه‌های بزرگان به سنت ختم قرآن و آثار و برکات آن بسیار اشاره شده، افزود: این طرح با مشارکت رادیو قرآن، آستانه حضرت عبدالعظیم و امور حج سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دبیر این طرح افزود : مراسم اختتامیه این طرح با عنوان "بقیه الله خیرلکم" روز نیمه شعبان در مصلی بزرگ آستانه حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله قرائت قرآن کریم، سخنرانی پیرامون قرآن و مهدویت، مداحی اهل بیت و گروه‌های تواشیح گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: این مراسم به صورت مستقیم از رادیو قرآن و یکی ازشبکه‌های سیما پخش می‌شود.

مدیر گروه معارف و علوم قرآنی رادیو قرآن اظهار داشت : علاوه بر این، در روز نیمه شعبان برنامه‌های زنده شامل تبسم قرآن، با برنامه‌های آسمانی و عصر قرآن و یک برنامه تولیدی با موضوع "مهدویت" از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

وی، استقبال از این طرح را درسالهای گذشته بسیار چشمگیر دانست و افزود: در اولین دوره برگزاری این طرح در سال۸۰،با شرکت۳۴هزار و۵۰۰ نفر، یکهزار و۱۵۰ختم قرآن صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز با حضور ۹۵هزار شرکت‌کننده ، چهار هزار و۵۰۰ ختم قرآن انجام شد.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان تنها محدودبه داخل کشور نیستند بلکه فارسی زبانان و ایرانیان مقیم کشورهای اروپا، آمریکا و آسیا نیز در این طرح مشارکت داشته‌اند.

محمدزاده تصریح کرد: این طرح غیر از نیمه شعبان، یک بار درسال ۸۲همزمان با چهلم زلزله زدگان بم اجرا شد، که در آن ۴۶هزار و۷۵۰ ختم قرآن کریم صورت گرفت.


¤ نویسنده:منتظر

خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:24426


بازدیدامروز:5

 RSS 
 
لوگوی دوستان من


درباره من
طرح

لوگوی وبلاگ
طرح

اشتراک در خبرنامه
 

جستجو


بایگانی شده ها
خرداد84

طراحی قالب: رفوزه