به روزنامه اینترنتی اباصالح علیه السلام خوش آمدید

تکاپوى آخرالزمان در غرب - روزنامه اینترنتی عصرظهور سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

تکاپوى آخرالزمان در غرب - روزنامه اینترنتی عصرظهور

جمعه 84/3/13 :: ساعت 8:1 عصر

بخش بین الملل همانطور که خوانندگان عزیزمستحضرند امروزه یکى از مباحثى‏که در دنیاى غرب و مسیحیت توجه‏عده کثیرى را به خود جلب نموده،توجه به یکى از مباحث مسیحیت‏است که در رابطه با آخرالزمان وآمدن مسیح، علیه‏السلام، گفتگومى‏کند و از طرف دیگر قرار گرفتن درآستانه قرن بیست و یکم و ورود به‏سال 2000 میلادى که از نظرمسیحیان نویددهنده دوران‏آخرالزمان است موجب گشته تا کتب‏و فیلمهاى خاصى در زمینه مباحث‏آخرالزمان، علایم آخرالزمان، مکاشفات مختلف، چگونگى حفظخود از گزند حوادث و وقایع و غیره‏ساخته و منتشر شوند. یکى از انتشاراتى که اخیرا در این‏زمینه بویژه در زمینه تولید فیلمهاى‏ویدیویى فعالیت وسیعى را آغازکرده انتشارات آرماگدون است (Arageddon) که خود را با عنوان‏بزرگترین کتابفروشى در زمینه کتب‏مربوط به نبوت، مکاشفات و انجیل‏معرفى نموده است...

جستجوى کامپیوترى در شبکه‏اینترنت فهرستى از کتب و فیلمهاى‏ویدیویى تهیه شده در این زمینه رامعرفى مى‏نماید که در ذیل نمونه‏هایى‏از این کتب و نوارهاى ویدیویى رابراى آشنایى خوانندگان عزیزمعرفى مى‏نماییم:

1 در مورد بازگشت مسیح،علیه‏السلام: فیلم ویدیویى به‏روایت «ادوند پاردوم‏» (1)

موضوع این نوار ویدیویى دررابطه با به پایان رسیدن هزاره دوم‏میلادى و نگریستن دقیق بشر به‏آینده مشکوک قرن بیست و یکم‏است، عده‏اى از مردم پایان هزاره‏دوم را به عنوان سرآغاز جدیدى‏تصور مى‏نمایند. کتاب آسمانى‏مسیحیان مى‏گوید: «مسیح زمانى‏مى‏آید که شما انتظار آمدن او راندارید، و این چنین است که شمارش‏معکوس آغاز شده است و سؤالى که‏به ذهن وارد مى‏شود این است که مادر چه زمانى از تاریخ واقع شده‏ایم؟

2 هشدار دو دقیقه‏اى زمین:

این نوار ویدیویى مهیج و جنجالى‏شما را به کشف این مطلب مى‏رساندکه چرا متخصصان و کارشناسان‏امور دینى و مکاشفات در غرب‏معتقدند که هشدار دو دقیقه‏اى زمین‏به گوش مى‏رسد! در این نوار شمامى‏توانید نگاهى دقیق به روزگاران‏آشفته‏اى داشته باشید که ما در آن‏بسر مى‏بریم و ضمنا به شواهدى‏دست‏یابید که توضیح دهنده این‏مطلب است که ما در واپسین روززندگى مى‏کنیم. این نوار ویدیویى براساس کتاب «جان ویلر» (2) تهیه شده وروایت کننده آن نیز «کاریل‏ماتریسیانا» (3) مى‏باشد.

3 آخرالزمان دوران سختى است‏این نوار ویدیویى در سه کاست‏تهیه شده و با اینکه به شیوه‏اى‏حرفه‏اى تهیه شده است اما از آنجا که‏در برگیرنده اطلاعات کمى و کیفى‏خاصى است که به حیات و بقاى‏روحى و جسمى بشر در خلال دوران‏آشوب و اضطراب آخرالزمان‏مى‏پردازد بسیار حیرت‏آور است.

اولین بخش از این نوار ویدیویى به‏بحثى جامع در رابطه با دوران قبل ازآشوب و اضطراب پرداخته و این‏مطلب را خاطر نشان مى‏سازد که‏بشر براى رسیدن به آشوب واضطراب به دنیا نیامده است، امادچار آشوب و اضطراب شده وخوشى خود را از دست داده است دراین فیلم «دیک آینزورت‏» (4) انسان رادر زمینه اینکه چگونه خود را از گزندحوادث دور ساخته و حفظ نماید و یااینکه چگونه غذا تهیه نموده،محصولات خود را به بار آورد و خودرا براى شرایط سخت آماده سازدراهنمایى مى‏کند.

در بخش دوم و سوم این نوار به‏افراد آموخته مى‏شود که چگونه‏وسایل و لوازمى را که به طورروزمره دور مى‏اندازند مى‏توانند به‏عنوان ابزارى مفید مورد استفاده‏قرار دهند و همچنین به شما آموخته‏مى‏شود که چگونه اجاق خورشیدى‏و ابزار دیگر بسازید و آب براحتى‏پیدا نمایید.

4 دلایل شگفت‏انگیز; آیا خدابراستى وجود دارد؟

این نوار ویدیویى نوارى مستنداست که شواهدى جدید و شگفت‏انگیزرا که موجب اثبات خدا شده است‏ارایه مى‏دهد، تهیه‏کنندگان این فیلم‏نظیر «پاول لالوند»، (5) «گرانت‏جفرى‏»، (6) «دیو بریس‏»، (7) «دیو مانت‏» (8) و «چوک میسار» (9) معتقدند که با دیدن‏این فیلم مى‏توانید خود و دوستان‏نجات نیافته خود را به فلاح ورستگارى برسانید.

5 مکاشفه

این فیلم نشان مى‏دهد که در دوزخ‏خشونت، حیله و نیرنگ و در دنیاى‏شهوانى امروز، مردان و زنان‏باایمانى وجود دارند که همه چیز را به‏نام خدا و با استعانت از او مى‏خواهندو آنان اهل مقاومت و بردبارى وپایدارى هستند. مدت این نوارویدیویى 97 دقیقه است.

امید است که در آینده بتوانیم‏مطالب کاملتر و بیشترى را به‏خوانندگان عزیز ارایه نماییم.
پى‏نوشتها:



1.EdmundPurdom



1.John Wheeler



3.Caryl Matrisciana



4.Dech Ainsworth



5.Paul Laloude



6.Grant Jeffrey



7.Daye Breese



8.Dave Hunt



9.Chuch Missler


توجه : نقل از سایت موعود - ترجمه: احمد یکانى فرد


¤ نویسنده:منتظر

خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:24471


بازدیدامروز:7

 RSS 
 
لوگوی دوستان من


درباره من
تکاپوى آخرالزمان در غرب - روزنامه اینترنتی عصرظهور

لوگوی وبلاگ
تکاپوى آخرالزمان در غرب - روزنامه اینترنتی عصرظهور

اشتراک در خبرنامه
 

جستجو


بایگانی شده ها
خرداد84

طراحی قالب: رفوزه