به روزنامه اینترنتی اباصالح علیه السلام خوش آمدید

نامزدهای ریاست جمهوری چقدر به آرمانهای مهدویت می اندیشند؟ - روزنامه اینترنتی عصرظهور سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

نامزدهای ریاست جمهوری چقدر به آرمانهای مهدویت می اندیشند؟ - روزنامه اینترنتی عصرظهور

جمعه 84/3/13 :: ساعت 8:32 عصر

جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی اسـلامی که انگیزه اصلی تأسـیس آن زمینه سـازی برای ظهـور امام عصـر  ارواحناله الفداءبوده و بنیانگذارجمهوری اسلامی بارها این مملکت رامملکت امام زمان « عجّل الله تعالی فرجه الشّریف» نامیده اند اکنون با گذشت قریب به ٢٧ سال از پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی در آستانه نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.با وجود انتقادهای فراوانی که به عملکرد ٢٧ ساله جمهوری اسلامی در زمینه توسعه وترویج فرهنگ ناب مهدوی مطرح است پرسش اساسی درحال حاضر این است که آیا این حکومت در زمینه مهدویت، برای آینده استراتژی و برنامه کاربردی دارد و یا همچون گذشته با ازدست دادن فرصتها به فرصت سوزی خواهد پرداخت؟!

جای بسی تأسّف است که هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری، نه تنها برنامه قابل ارائه ای در این زمینه ندارند بلکه در بسیاری از موارد توجّهی هم به آرمانهای بلند مهدوی نظیر «عدالت اجتماعی»،«توسعه متوازن وبه دورازشکاف طبقاتی»،«امنیت»و...نشان نمی دهند.درموارد نادری هم که یک یا چند نامزد ریاست جمهوری، بحث «عدالت اجتماعی» یا سایر آرمانهای مقدّس مهدوی را مطرح می نمایند، هیچ برنامه عملی و کاربردی ارائه نمی نمایند و بیشتر به نظر می رسد با استفاده ابزاری و طرح مباحث کلّی سعی درجلب آراء مردم دارند! آیا وقت آن فرانرسیده که شعور ملّت را محترم بشماریم وازعوام فریبی بپرهیزیم؟!

چرا در جمهوری اسلامی که داعیه زمینه سازی ظهور امام عصر ارواحناله الفداء را هم دارد ، «عدالت اجتماعی» گفتمان غالب انقلاب نیست ؟ و چرا در سـیاسـتهای کلّی نظـام خصـوصاً « چشم انداز٢٠ساله » ، فرهنگ مهدویت و زمینه سازی برای ظهور، جایگاهی ندارد؟ دولتمردان جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشند که چرا پس ازگذشت نزدیک به ٣ دهه ازجمهوری اسلامی، فقر، فساد و تبعیض همچنان دغدغه اصلی جامعه است؟ و مردم « عدالت اجتماعی » « توسعه و رفاه مشروع » ، « امنیت اجتماعی ، اقتصادی » و بسیاری از ارزشهای ناب مهدوی را تنها در رویا هایشان جستجو می کنند؟

اگر اعتقاد داریم که بنا به فرمایش امام عصر ارواحناله الفداء، « گشایش همه امور درگشایش فرج است » پس چرا برای زمینه سازی ظهور کاری نمی کنیم؟

جاداردتا رسانه های گروهی خصوصاً صدا وسیما آرمانهای فرهنگ مهدوی را از نامزدهای ریاست جمهوری مطالبه کنند. صداوسیما می تواند با برگزاری مناظراتی رادیو تلویزیونی و یا حتّی برنامه های انفرادی درشبکه های مختلف خصوصاً شبکه های چهارسیما ، قرآن سیما ، رادیو فرهنگ ، رادیو معارف رادیو قرآن و رادیو جوان، برنامه های اجرائی نامزدها در زمینه مهدویت را جویا شود. . امید است این گونه برنامه ها بتواند موجب ترویج فرهنگ ناب مهدوی گشته و « گفتمان مهدویت » را به گفتمان اصلی جمهوری اسلامی تبدیل نماید. به امید آن روز.


¤ نویسنده:منتظر

خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:24456


بازدیدامروز:1

 RSS 
 
لوگوی دوستان من


درباره من
نامزدهای ریاست جمهوری چقدر به آرمانهای مهدویت می اندیشند؟ - روزنامه اینترنتی عصرظهور

لوگوی وبلاگ
نامزدهای ریاست جمهوری چقدر به آرمانهای مهدویت می اندیشند؟ - روزنامه اینترنتی عصرظهور

اشتراک در خبرنامه
 

جستجو


بایگانی شده ها
خرداد84

طراحی قالب: رفوزه