به روزنامه اینترنتی اباصالح علیه السلام خوش آمدید

سرباز آمریکایی در عراق مسلمان شد - روزنامه اینترنتی عصرظهور سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

سرباز آمریکایی در عراق مسلمان شد - روزنامه اینترنتی عصرظهور

سه شنبه 84/3/17 :: ساعت 10:1 صبح

«جورج داگلاس» سرباز آمریکایی، جمعه گذشته (۶ خردادماه) در مسجد «المحمدیه» واقع در شهر «فلوجه» عراق اسلام آورد و نام خود را به «مجاهد محمد» تغییر داد.اهالی فلوجه و جمعی از بزرگان مذهبی پس از اسلام آوردن داگلاس که اکنون نام خود را به مجاهد محمد تغییر داده و ادای شهادتین توسط وی یک صدا تکبیر گفتند




به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، به نقل از خبرگزاری قدس پرس «اسلام آنلاین»، «داگلاس» از جمله
سربازان آمریکایی است که در «فلوجه» حضور دارد، شهری که طی روزها و هفته‌های گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها و تهاجمات بی‌رحمانه آمریکا بوده است.
دکتر «زیاد الفهداوی» ساکن فلوجه ویکی از حاضران در این مراسم در مورد دلیل اصلی مسلمان ‌شدن «داگلاس» گفت: او مبانی دین اسلام را از نزدیک مشاهده کرد و در آن روح تسامح، شجاعت، امانت و اخلاص را دریافته است
بنابر گفته این سرباز آمریکایی، مردم فلوجه نیز تأثیر بسیاری در ایمان آوردن او داشتند و روحیه شجاعت و دفاع از دین و سرزمینشان در او بسیار تأثیرگذار بوده است.
گفتنی است از زمان اشغال عراق در آوریل ۲۰۰۳ تاکنون سربازان آمریکایی دیگری نیز به اسلام روی آورده‌اند و برخی از آنها با زنان مسلمان عراقی ازدواج کرده‌اند.
یکی از نخستین این افراد «پاتریس بت» افسر آمریکایی بود که در آگوست ۲۰۰۳ در منطقه «کرخ» در بغداد اسلام خود را اعلام کرد و با یک زن عراقی به نام «سمر احمد» ازدواج کرد.
پس از «بت» نیز «شین بلاکویل» ۲۷ ساله و از لشکر اول زرهی و «بریت داجن» ۳۷ ساله همرسته او در همین لشکر اسلام خود را اعلام داشته و با دو زن عراقی ازدواج کردند. بلاکویل پس از این اقدام از سوی ارتش آمریکا تهدید به اخراج شد.
گفتنی است در حدود ۱۴۵ هزار سرباز آمریکایی و ۱۱ هزار سرباز انگلیسی از زمان سقوط بغداد در نقاط مختلف عراق حضور دارند


¤ نویسنده:منتظر

خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:24459


بازدیدامروز:4

 RSS 
 
لوگوی دوستان من


درباره من
سرباز آمریکایی در عراق مسلمان شد - روزنامه اینترنتی عصرظهور

لوگوی وبلاگ
سرباز آمریکایی در عراق مسلمان شد - روزنامه اینترنتی عصرظهور

اشتراک در خبرنامه
 

جستجو


بایگانی شده ها
خرداد84

طراحی قالب: رفوزه